TRANSPORT

LOGISTYKA

SPEDYCJA

Inox Project Transport

Grupa INOX powstała w 2010 roku. Początkowo głównym profilem działalności firmy było wytwarzanie wyrobów ze stali nierdzewnej pod nazwą INOX PROJECT. Od samego początku pomimo ograniczonych możliwości finansowych i personalnych, zawsze na pierwszym miejscu stawialiśmy dobro naszego klienta, dokładając wszelkich starań aby był on obsłużony jak najlepiej. Nasi klienci okazali się być bardzo zadowoleni z naszych usług, a tym samym ich liczba zaczęła szybko się zwiększać.

Dzięki dynamicznemu rozwojowi, poza działalnością na rynku krajowym, podjęliśmy decyzję o ekspansji również na rynki zagraniczne. Z biegiem czasu, coraz to większa ilość zamówień od kontrahentów spowodowała bardzo znaczny wzrost zapotrzebowania na usługi transportowe. Początkowo zatem, podczas organizacji wysyłek naszego towaru/ zamówień materiału dla naszej firmy, korzystaliśmy tylko z usług naszych wielu partnerów – firm transportowych.

Po kilku latach pracy, podjęliśmy decyzję o poszerzeniu naszych usług o wyspecjalizowane usługi spedycyjne, tym samym wzbogacając naszą ofertę o pomoc dla nas ale i naszych klientów w organizacji transportu na obszarze całej Europy.

I tak oto zrodził się nowy projekt:
INOX PROJECT TRANSPORT

Grupa istnieje i skutecznie funkcjonuje już od 8 lat

Pod pojęciem tym, kryje się oczywiście nasze pełne zaangażowanie, doświadczenie ale przede wszystkim pasja i satysfakcja jaką każdorazowo daje nam organizowanie transportu dla naszych klientów. Cechuje nas indywidualne i innowacyjne podejście do każdego z naszych partnerów oraz każdego zagadnienia.

Zakup własnego taboru nigdy nie był dla nas priorytetem. Działamy jako firma spedycyjna, jednocześnie reprezentując nieunikniony ale równocześnie tez przełomowy trend na rynku, propagujący zacieranie się granic pomiędzy przedsiębiorstwami oraz powstawanie nowych form partnerskich. Dzisiejszy rynek poprzez globalizację cechuje przecież ogrom zmian, dynamika oraz wciąż rosnące potrzeby klientów. Posiadając dużą sieć niezawodnych partnerów jesteśmy w stanie zagwarantować naszym klientom realizację każdego rodzaju zlecenia transportowego oraz bezpieczeństwo w całym łańcuchu dostaw.

Naszą dumą są nasi zadowoleni klienci, a motywacją do kolejnych działań, chęć sprostania ich nawet najbardziej wymagającym potrzebom. Dbałość o najmniejsze szczegóły, uczciwość, jasność zasad oraz profesjonalizm to niezmiennie najważniejsze dla nas priorytety.

Dostępność

Profesjonalizm

Skuteczność

Satysfakcja

image

Zadowolony klient to najlepsza strategia biznesowa.

- Michael leBoeuf
image

Nasze usługi

Zakres usług:

-   spedycja krajowa i międzynarodowa;
-   organizacja przewozów całopojazdowych, drobnicowych oraz ekspresowych;
-   doradztwo spedycyjne i pomoc w zakresie transportu w celu optymalizacji kosztów.

Zapewniamy, oraz posiadamy:

-   doświadczenie oraz fachowość w organizacji i realizacji międzynarodowych/ krajowych zleceń transportowych;
-   nowoczesną flotę pojazdów naszych partnerów przystosowanych i odpowiednio wyposażonych do przewozu różnego rodzaju towarów;
-   obsługę wielu branż;
-   obsługę wszystkich krajów Unii Europejskiej;
-   niezbędne oraz wymagane prawem certyfikaty, licencje oraz ubezpieczenia;
-   bezpośredni kontakt, opiekę i obsługę wykwalifikowanego spedytora w obcym języku;
-   stały monitoring oraz kontrolę przebiegu transportu;
-   bezpieczeństwo i terminowość dostaw.

Forum Transportu

Wszystkich pasjonatów branży TSL zapraszamy do śledzenia newsów na forum transportu. Będą tutaj na bieżąco pojawiać się nowe i ciekawe informacje z kraju i świata.

źródło: http://www.forumtransportu.pl/

  • Port Gdańsk w budowie. Ruszają milionowe inwestycje
    Port Gdańsk zamieni się w plac budowy. Podczas konferencji prasowej Zarząd ZMPG S.A. podsumował inwestycje w 2017 roku oraz przedstawił plan prac na rok 2018. W 2017 roku ZMPG zrealizował inwestycje za łączną kwotę ponad 29 mln zł. Dzięki tym nakładom zmodernizowano m.in. linię odbojową na Nabrzeżu Wiślanym, przebudowano ul. Chodackiego i Nabrzeże Przemysłowe. Zmiany przeszedł także rejon Kapitanatu Portu Północnego. – Rok 2017 był rokiem planów, zawierania umów, rozpisywania przetargów. Teraz prace wreszcie ruszą, stopniowo będą zaczynać się kolejne inwestycje – mówi Łukasz Greinke, Prezes ZMPG S.A. W 2018 roku skala wykonywanych prac znacznie się poszerzy. Największe inwestycje to te współfinansowane (w 85 procentach) przez Unię Europejską w ramach instrumentu CEF („Connecting Europe Facility” – „Łącząc Europę”). Dzięki środkom unijnym ogromne zmiany czekają m.in. tereny w Porcie Wewnętrznym. Zostanie pogłębiony tor wodny i rozbudowane nabrzeża: Obrońców Poczty Polskiej i Mew, Nabrzeże Oliwskie, Zbożowe, Wisłoujście oraz Dworzec Drzewny. Szacunkowa wartość projektu to ok. 470 mln zł. W Porcie Zewnętrznym ZMPG rozbuduje i zmodernizuje sieć drogowo - kolejową za ok. 180 mln zł.
  • Mostostal Warszawa podpisał nowy kontrakt ze spółką Mondelēz International RD&Q
    Mostostal Warszawa podpisał nowy kontrakt ze spółką Mondelēz International RD&Q. W ramach zadania Oddział Zachodni Mostostalu Warszawa pod dyrekcją Marcina Sierpowskiego przeprowadzi kompleksową rozbudowę na terenie Centrum Badań, Rozwoju i Jakości w Bielanach Wrocławskich. Wartość podpisanej umowy wynosi 12 350 000 zł. Centrum Badań, Rozwoju i Jakości Mondelēz International mieszczące się na Bielanach Wrocławskich zostało oficjalnie otwarte w czerwcu 2017 roku. Jest częścią globalnej sieci ośrodków badawczo-rozwojowych spółki Mondelēz International i jednym z trzech tego typu obiektów w Europie. W ośrodku przeprowadzane są m.in. badania nad recepturami powszechnie znanych i lubianych ciastek i czekolad. Oddział Zachodni Mostostalu Warszawa pod dyrekcją Macieja Sierpowskiego właśnie podpisał umowę z Mondelēz International RD&Q, w ramach której przeprowadzi kompleksową rozbudowę centrum badawczo-rozwojowego wraz z instalacjami elektrycznymi, sanitarnymi i technologicznymi.
  • DPD Polska z tytułem „Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi 2017”
    DPD Polska zdobyła prestiżowy tytuł „Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi 2017” oraz główną nagrodę w tym konkursie – Złotą Statuetkę za wybitne osiągnięcia we wszystkich obszarach związanych z zarządzaniem ludźmi. Jest to kolejne wyróżnienie tego typu dla DPD Polska. Uroczysta Gala, podczas której wręczono nagrody, odbyła się 6 lutego br. W imieniu DPD Polska wyróżnienie odebrała Dyrektor Personalna, Członek Zarządu Marta Westrych-Andrzejczyk. – Cieszy nas, że nasze codzienne wysiłki nastawione na budowanie przyjaznego miejsca pracy, w którym wszyscy możemy się rozwijać zawodowo, zostały docenione przez zewnętrznych ekspertów. Ponowne przyznanie tej nagrody – pierwszy tytuł Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi otrzymaliśmy w roku 2015 – świadczy to tym, że konsekwentnie utrzymujemy najwyższe standardy zarządzania i realizujemy naszą wizję, by być pracodawcą z wyboru – mówi Marta Westrych – Andrzejczyk, Dyrektor Personalna DPD Polska.
  • Zmienność na giełdach spowoduje niepokój inwestorów i niewielkie wyprzedaże
    Spadki na giełdzie w Stanach Zjednoczonych były wyraźniejsze niż w Europie. Cykl gospodarczy w USA jest bardziej zaawansowany niż na starym kontynencie. System Rezerwy Federalnej już od kilku lat podnosi stopy procentowe i będzie to kontynuować, podczas gdy Europejski Bank Centralny dopiero przymierza się do zacieśnienia polityki pieniężnej. – Warunki monetarne w Stanach Zjednoczonych są trudniejsze niż w Europie i powoduje to spadek zainteresowania akcjami amerykańskimi w ostatnim okresie – powiedział serwisowi eNewsroom Arkadiusz Bogusz, prezes zarządu Baltic Capital TFI – Rok 2017 rozpieścił inwestorów bardzo niską zmiennością zarówno w Europie, jak i USA. Zarówno na akcjach i obligacjach była ona najniższa od kilkudziesięciu lat. Należy spodziewać się, że w kolejnych okresach zmienność ta pozostanie na podwyższonym poziomie. Taka sytuacja na rynku amerykańskim może spowodować zawirowania na rynkach wschodzących. Inwestujący w nie od półtora roku byli beneficjentami dobrego otoczenia gospodarczego.
  • Ruszą prace na budowie S17 w okolicy Góraszki
    Wojewoda mazowiecki wydał pierwszą z dwóch decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) dla S17 pomiędzy węzłem Lubelska a początkiem obwodnicy Kołbieli. Chodzi o odcinek o długości ok. 1,6 km w sąsiedztwie lotniska w Góraszce. W marcu spodziewamy się ZRID dla dalszej części odcinka do początku obwodnicy Kołbieli. Decyzja ZRID umożliwi przejęcie nieruchomości pod budowaną drogę i rozpoczęcie procedury odszkodowawczej. Wykonawca inwestycji, po przekazaniu placu budowy, będzie mógł rozpocząć prace. Treść decyzji została przekazana do publicznej wiadomości w formie obwieszczenia w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim oraz w Urzędach Gmin, przez które przebiega droga. Właściciele i użytkownicy wieczyści nieruchomości otrzymają zawiadomienia o wydaniu takiej decyzji na adres wskazany w ewidencji gruntów i budynków. Po 14 dniach od publicznego ogłoszenia informacji o wydaniu decyzji można będzie się od niej odwołać - tylko przez kolejnych 14 dni.
  • Agnieszka Żygieło w Dziale Reprezentacji Najemców Biurowych w firmie Cresa Polska
    Do Działu Reprezentacji Najemców Biurowych w polskim oddziale międzynarodowej firmy doradczej Cresa dołączyła Agnieszka Żygieło. Agnieszka na stanowisku Doradcy będzie zajmować się negocjowaniem umów najmu w imieniu klientów zarówno na warszawskim rynku biurowym, jak i na rynkach regionalnych. – To niezwykła okazja, aby stać się częścią organizacji, która skupia się wyłącznie na potrzebach najemców. Łączy nas ten sam cel – rozwiązywanie skomplikowanych i strategicznych kwestii związanych z wynajmem powierzchni dla naszych klientów. Bardzo się cieszę, że mogę dołączyć do tego wyjątkowego zespołu profesjonalistów i wesprzeć ich w dalszym rozwoju firmy – mówi Agnieszka Żygieło, Doradca w dziale Reprezentacji Najemców Biurowych firmy Cresa Polska. Agnieszka Żygieło jest związana z rynkiem nieruchomości komercyjnych od 2013 roku.

Nasi Partnerzy

Dostarczamy usługi transportowe niezliczonym przedsiębiorcom z całej Unii Europejskiej, w szczególności działających w branżach: stalowej, papierniczej, okiennej, drzewnej, meblowej, wypełnień syntetycznych, tworzyw sztucznych, opakowań, elektronicznej, sprzętu RTV i AGD, materiałów budowlanych, recyklingu, automotive, consumer goods.

Formularz Kontaktowy

Serdecznie zachęcamy i zapraszamy do kontaktu całodobowego, 7 dni w tygodniu poprzez dostępny formularz. Za jego pośrednictwem, możecie Państwo podjąć z nami kontakt w sprawach takich jak: współpraca, wyceny, oferty, zapytania oraz wszelkie problemy.

Rozwiń Formularz